Поради психолога учням
Десять правил самоорганізації уваги
- Заздалегідь плануйте свій час
так, щоб ніщо не відволікало вас ( дзвінки, відвідування та ін.).
- Перш ніж розпочати роботу,
організуйте своє робоче місце.
- Максимально мобілізуйте свою
волю, намагайтеся відключитися від того, що займало вас раніше.
- Коли приступаєте до вивчення
нової теми, спочатку освіжіть попередній матеріал чи ліквідуйте вади.
- Якщо сторонні думки заважають
зосередитися, займіться конспектуванням. У силу своєї неперервності цей
процес робить неможливим часті та тривалі відключення уваги. Майже
аналогічний ефект має читання уголос.
- Читайте та осмислюйте те, що
прочитали.
- Зміна видів діяльності запобігає
виникненню монотонності психічного стану, тобто сприяє збереженню стійкої
уваги.
- Контролюйте, стримуйте
мимовільне переключення уваги на сторонні об’єкти (голоси, телефонні
дзвінки, грюкання дверима та ін.)
- Якщо у процесі читання ви
несвідомо відключились, примусьте себе повернутися до місця відключення та
перечитайте.
- Не забувайте про освітлення,
температуру, регулярні перерви.
Корисні поради «Школи етики»
- Усе, що хочеш пам’ятати -
уявляй!
- Май на увазі: усе, що ти
побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.
- Легко пригадується тільки те, що
уявив.
- Не думай словами думай образами.
- Не картай себе за невдачі, а
роби з них висновки.
- Фантазуй!
- Хвали себе навіть за незначні
успіхи.
- Не заучуй уроків, а уявляй
що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію ( наприклад,
«мавпа Буф - губні приголосні»).
- Не бійся забувати, якщо уявив.
- Прокидайся із задоволенням,
уявляючи майбутні успіхи.
- Не повторюй того, що вивчаєш,
понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це через 1-3 години. Успіху тобі!
Ти вважаєш, що недостатньо впевнена в собі людина?
|
|
||||||||
Ось деякі орієнтири
впевненості:
1. Я маю право оцінювати свою поведінку, думки та емоції і
приймати відповідальність за їхнє ініціювання і наслідки для себе.
2. Я маю право вирішувати, чи відповідальний я за вирішення
проблем інших людей.
3. Я маю право змінювати свою думку.
4. Я маю право робити помилки і бути відповідальним за них.
5. Я маю право бути нелогічним у прийнятті рішень.
6. Я маю право говорити, що я чогось не знаю.
7. Я маю право говорити, що я чогось не розумію.
8. Я маю право говорити, що я не маю до цього ніякої справи.
9. Я маю право встановити особисті пріоритети.
10. Я маю право говорити «ні» без почуття
провини.
У тебе проблеми у спілкуванні?
Найоптимальніший варіант підготовки
до складання іспитів
|
Мета кожного учня – скласти іспит якнайкраще. А
оцінка залежить від двох різних чинників: знань і вміння поводитися на іспиті.
Ось
деякі поради психолога:
1. Майте вигляд впевненої у собі людини.
2. Спрямуйте розмову в потрібне русло.
3. Не втрачайте самовладання, якщо не знаєте відповіді на запитання.
4. Ведіть із вчителем діалог.
5. Змінюйте перебіг думок, перебудовуйте розмову у сприятливому напрямі.
6. Вдягніться на іспит охайно.
7. Говоріть неголосно, але чітко й упевнено, усміхайтеся.
8. Налаштуйтеся на неодмінний успіх, особливо на першому іспиті.
9. Продумайте поведінку і стиль розмови з вчителем.
10. Будьте спокійні й зосереджені на змісті відповіді.
11. Забудьте про образи на вчителів, батьків, узагалі відстороніться од усього непотрібного.
12. Заспокойте себе тим, що завтра буде день без іспиту, тому сьогодні слід показати себе якнайкраще.
1. Майте вигляд впевненої у собі людини.
2. Спрямуйте розмову в потрібне русло.
3. Не втрачайте самовладання, якщо не знаєте відповіді на запитання.
4. Ведіть із вчителем діалог.
5. Змінюйте перебіг думок, перебудовуйте розмову у сприятливому напрямі.
6. Вдягніться на іспит охайно.
7. Говоріть неголосно, але чітко й упевнено, усміхайтеся.
8. Налаштуйтеся на неодмінний успіх, особливо на першому іспиті.
9. Продумайте поведінку і стиль розмови з вчителем.
10. Будьте спокійні й зосереджені на змісті відповіді.
11. Забудьте про образи на вчителів, батьків, узагалі відстороніться од усього непотрібного.
12. Заспокойте себе тим, що завтра буде день без іспиту, тому сьогодні слід показати себе якнайкраще.
Немає коментарів:
Дописати коментар