Психологія молодшого школяра:
як зацікавити дитину навчанням – практичні поради(переглянути)
Адаптація учнів 5 класу до умов навчання в середній школі (переглянути)
Рекомендації для вчителів предметників
щодо сприяння позитивної адаптації
дітей до навчання у середній школі:
1. Розробити
відповідну систему вимог окремо для учнів п'ятих класів з урахуванням вікових
особливостей.
2.Розробити план
загальних заходів адаптаційного періоду для педагогічних працівників з метою
відстеження проходження дітьми цього періоду.
3.Всім педагогічним
працівникам, що працюють у п'ятому класі, щотижня збиратися на малу нараду з
аналізом та корекцією сумісних дій. Мета наради: обговорення деяких аспектів
психологічних особливостей переходу дітей з початкової школи в середню, їх
адаптації та готовності до навчання в середній школі;
4.Організувати
обмін спостереженнями вчителів, що працюють у п'ятих класах, з метою всебічного
вивчення особистості кожної дитини;
5.Організувати та провести
психолого-педагогічне заняття за темою: «Переборення
психологічних бар'єрів при переході від роботи зі старшокласниками до роботи з
п'ятикласниками».
6.Заступникам
директора з навчальної та виховної роботи – аналізувати перевірені зошити та
класні журнали, відвідувати класні години та уроки з метою відстеження
завантаженості учнів, врахування особливостей адаптаційного періоду,
відстеження взаємодії вчителів та учнів з урахуванням певних рекомендацій.
7.Класному керівнику та
практичному психологу розробити заходи щодо всебічного вивчення кожної дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар